ZINEKontaktSpolupráceRedakceLinksDatabáze koncertů

Fobia zine

INFO BOX

INSOMNIUM - infočíst info »

Vydání a křest nového CD Wardenclyffe budějckých black/grinderů YTIVARG - infočíst info »

WELICORUSS, SORATH, NAURRAKAR – infočíst info »

AMENRA akusticky ve Futuru – infočíst info »

SVLÉKNI TMU tour 2017 – infočíst info »

Obscure Promotion oznamuje: Kytarový fenomén PLINI v Praze a Bratislavě! - infočíst info »

HELLENIC DARKNESS – infočíst info »

KINDER GRINDER Volume 6 - infočíst info »


Další nové články

20. 1. 2017 | Ankety
UHR – „Deset otázek“ celý článek »

5. 1. 2017 | Ankety
S.A.W – „Deset otázek“celý článek »

1. 1. 2017 | Postřehy
Lednové tipy – alba & koncertycelý článek »

10. 12. 2016 | Ankety
V.P.O.ho – „Deset otázek“celý článek »

1. 12. 2016 | Postřehy
Prosincové tipy – alba & koncertycelý článek »

24. 11. 2016 | Ankety
BULLDOG – „Deset otázek“celý článek »

3. 11. 2016 | Postřehy
Listopadové tipy – alba & koncertycelý článek »

23. 10. 2016 | English
DELIRIUM TREMENS - We like to play Thrash´n Roll and We drink till We drop!celý článek »


Koncerty

24. 1. 2017
Divadlo Pod lampou, Plzeň
Místní Borci uvádějí> Pozor dechovka! V úterý 2...

24. 1. 2017
Pod lampou, Plzeň
Místní Borci uvádějí> Pozor dechovka! V úterý 24....

27. 1. 2017
Brno Melodka
Svlékni tmu tour 2017: DYING PASSION, HEIDEN, SOMN...

28. 1. 2017
U-klub Olomouc ,od 18:00
ROTTEN FEST XV. NECROVILE/ROM., EPICARDIECTOMY, A...

28. 1. 2017
Ostrava Barták klub
Svlékni tmu tour 2017: DYING PASSION, HEIDEN, SOMN...

3. 2. 2017
Praha Modrá Vopice
Svlékni tmu tour 2017: DYING PASSION, HEIDEN, SOMN...

4. 2. 2017
Plzeň Divadlo Pod lampou
Svlékni tmu tour 2017: DYING PASSION, HEIDEN, SOMN...

4. 2. 2017
Praha - Modrá Vopice
Za dveřmi je další Unholy Attack vol. IX v Modré V...

Naše profily

RSS kanál RSS kanál
myspace
bandzone

Web Archiv


STEELFAITH
» Rozhovory » MALLEPHYR – Snažíme se na sobě pracovat a hrát co nejvíce, to je zásadní cíl.

4. 12. 2016MALLEPHYR – Snažíme se na sobě pracovat a hrát co nejvíce, to je zásadní cíl.

34 otázek, 34 odpovědí... o skládání a nahrávání, zahraničním labelu, koncertech... prostě o všem.

Jestli se dá o nějaké tuzemské kapele prohlásit, že vletěla na scénu jako kometa, jsou to MALLEPHYR. Málokterá naše parta už na debutu zní jako hotová kapela, málokterá za necelé tři roky stihla odehrát tolik koncertů na prestižních akcích, málokterá působí tak vyspělým dojmem. A tak jsme to vzali z gruntu... Na otázky odpovídal kytarista a zpěvák Marek Opatrný.

O vašem debutu se s předstihem mluvilo, ale vy jste nechali fanoušky poměrně dlouho čekat... Album bylo nahrané od ledna a vyšlo v říjnu - čím to bylo?

Prodleva to byla obrovská a doufám, že se tomu příště vyhneme. Album bylo nahrané dokonce už na podzim, na konci ledna pak byly zhotoveny veškeré finální zvukové úpravy a pak jsme začali shánět label. Asi by to šlo vše rychleji, kdybychom nezkoušeli jej najít v zahraničí. Rozeslal jsem poštou přes 30 fyzických promo materiálů, z čehož odpovědí se dostalo opravdu poskrovnu (takže až si labely budou stěžovat Fobii na rychlost recenzí, tak v klidu, funguje to stejně i opačně (smích)), a těch několik málo bylo s obsahem, že v současnosti label neshání nové kapely, což samozřejmě chápu a cením si toho, že alespoň ty firmy daly vědět, případně i napsaly nějaký názor. Byl to možná trochu moc ambiciózní plán, ale chtěli jsme to prostě zkusit... a nakonec to vlastně i vyšlo, ačkoliv úplnou náhodou.

Vybírali jste z více možností kde CD vydat? V tuzemsku už moc firem nefunguje, ale třeba MetalGate, díky kterým jste si v roce 2015 zahráli na Brutalu, by se o vás v rámci Česka asi dokázali pěkně postarat... Volili jste radši zahraničí s ohledem na lepší distribuci? Spolupracují Mad Lion s nějakými většími hráči?

V podstatě jsem na to odpověděl pod předchozí otázkou. Ano, zkusili jsme to v zahraničí i s ohledem na větší možnosti distribuce. Mad Lion nevydávají žádné mega-stars, čímž je mi ten label i sympatický. Vybírají si sami, co chtějí vydat, a z toho, co jsem osobně slyšel i naživo, z jejich distra určitě stojí za to například polští death metalisté ANTHEM či OFFENCE.

Mad Lion mají aktuálně v péči jen několik kapel, z Česka jste jediní (v minulosti ale vydali třeba kazety KRABATHOR nebo HYPNOS) - jak jste se do jejich stáje dostali?

V květnu jsme hráli v Třinci a byl tam i Przemek z Mad Lion Records, který projevil zájem MALLEPHYR vydat. Od té doby jsme spolu řešili vše potřebné a už předem se domluvili na tom, že album vyjde v říjnu, neboť Przemek jezdí každoročně na festival Phantoms of Pilsen a byla to tedy vhodná příležitost tam „Assailing the Holy“ vydat.

Jak Mad Lion fungují? Jde o one man projekt nějakého nadšence, nebo o větší organizaci?

Lídrem je už zmiňovaný Przemek, ale o struktuře jeho labelu nemám žádné bližší informace. Má svého grafika, to je tak jediné, co vím. Každopádně určitě nejde o nějakou větší organizaci, spíše o projekt nadšence/několika málo nadšenců.

Považujete Mad Lion za ideální volbu? Co může polský label debutující kapele nabídnout, jaké řekněme požitky (úsměv) - propagaci, merchandise nebo koncerty?

Považuji jej za dobrou volbu už z toho důvodu, že se o MALLEPHYR sám začal zajímat a projevil chuť desku vydat. To se pak spolupracuje lépe. Pro nás bylo zprvu zásadní, že se postará o lis CD, tisk bookletů atd., což už nám, jakožto debutující kapele, přišlo dost fajn. Spolupracuje s několika dalšími distributory, což je taky ku dobru věci. Merchandise si v tomto případě po dohodě s Przemkem řešíme sami. A díky Mad Lion jsme nedávno také poprvé zahráli v Polsku a i další koncerty do budoucna Przemek zařizuje, takže v tomto ohledu jednoznačné plus.

Jaký náklad „Assailing the Holy“ nechali Poláci vylisovat? Docela mě překvapilo, že udělali i promo kousky s klasickým nápisem „promotional use only“. Že jim to za to stojí dělat dva potisky... to asi těch promáčů nasekali spoustu - což je možná v dnešní době neobvyklé, ale na druhou stranu - když už někam fyzický nosič pošlou, je větší šance, že recenze vyjde, zatímco elektronická proma většinou končí v koši, u nás na Fobii prakticky všechna.

Náklad je 1 000 kusů. Promo kousků je pak také velké množství, a jak říkáš, fyzické promo je i pro ziny mnohem lepší, než mp3. Recenze navíc nebudou vycházet jen v ČR a na Slovensku. A pak se takové promo dá využít nejen pro ziny, ale také je lze poslat pořadatelům koncertů a festivalů. Takže ono jich je dost, ale využití naleznou a rozhodně to za to stojí.

Historie MALLEPHYR není příliš dlouhá, ale za zhruba tři roky jste toho stihli poměrně dost. Skoro by se dalo říci, že toho ani víc stihnout nešlo. Ale vraťme se na začátek - když jste kapelu zakládali, jaké jste měli cíle, kam jste to chtěli řekněme do těch tří let dotáhnout?

Když jsme kapelu zakládali, jediným cílem bylo tvořit a hrát to, co nás naplňuje. Předtím jsem hrál v GATE OF ILLUSIONS, kteří byli žánrově trochu jinde, chtěl jsem se tedy vrhnout na to, co mě baví nejvíce a co se mi tím pádem také dobře skládá. Opravdu zde nebyly žádné vyšší cíle. To, že se MALLEPHYR tímto příjemným způsobem celkem rozjeli, je skvělé, vážíme si toho, ale pokud bychom do toho od začátku šli s tím, že musíme tohle a tamto, tak by to nemělo cenu. Snažíme se na sobě pracovat a hrát co nejvíce, to je tak zásadní cíl.

Určitě vám do karet hraje stálá sestava, která drží celou dobu pohromadě. Jako svou základnu uvádíte Rokycany, ale mám dojem, že jste tak nějak porůznu rozeseti. Nakolik vám to komplikuje existenci?

Tak v této sestavě jsme spolu dva a půl roku, takže zatím to není žádná dlouhá doba. Pokud vezmeme trvalá bydliště, tak jsme rozeseti v okruhu 25 kilometrů, což netvoří žádný problém. Studujeme/pracujeme sice porůznu, ale když je potřeba, jsme schopni se celkem bez problémů sejít. Navíc na mnoho záležitostech pracujeme samostatně skrze elektronickou cestu, takže je spíš hlavní, aby každý našel čas sám a společně už pak dojíždíme detaily.

Vzniká vaše muzika ve zkušebně, nebo používáte moderní komunikační prostředky a nápady či skladby sdílíte? A doma poctivě cvičíte a na zkouškách už se jen sehráváte? Jak často se scházíte ve zkušebně?

Ve zkušebně, jak jsem nastínil, pouze dolaďujeme vše potřebné. Hudba vzniká výhradně doma za potřebných podmínek. Ve zkušebně se scházíme spíše nárazově. Pokud máme koncert po nějaké delší odmlce, tak určitě před ním, jinak je to víceméně nepravidelné.

Je někdo většinovým autorem muziky a ostatní jen tahouna korigují, nebo je autorů více, ale v rámci kapelní jednoty uvádíte společné autorství? Shodnete se na vyznění materiálu, nebo se hádáte? (úsměv) Má někdo poslední slovo?

Vždy složím veškeré kytary, skladby už pak mají pevnou strukturu, která se nemění a do níž si následně Tom dělá bicí a Sinneral posléze basu. Zatím jsme žádnou rozepři ohledně materiálu neměli, takže jsme nic takového nemuseli řešit.

Jak dlouho jste materiál na debut připravovali? Jde vám to, jak se říká, od ruky, nebo si se skladbami hrajete, pořád nejste s něčím spokojeni a tak vylepšujete a vylepšujete? Stane se, že to překopávání přeženete a vrátíte se ke starší verzi?

Materiál vznikal dohromady cca rok. Potřebuji mít na skládání určité rozpoložení a pouštím se do něj v podstatě až v případě, že vím, co bych chtěl zaznamenat. Pokud si k tomu sednu a nejde to svým způsobem samovolně, tak toho raději nechám, protože by vznikla nějaká nucená slátanina. Musí to být přirozený proces, při kterém vše na sebe plynule navazuje. Takže následně do skladeb už příliš nesahám.

Hrajete black/death, vydavatelský leták vaši tvorbu přirovnává k BEHEMOTH, SVART CROWN nebo DISSECTION. Tahle přirovnání jsou z vaší hlavy, nebo z firemní? U nás podobně znějících kapel příliš nehraje, s kým se cítíte být spříznění vy?

S BEHEMOTH a DISSECTION přišel Przemek a nechali jsme to, neboť už jsme podobné ohlasy zaznamenali. SVART CROWN jsem pak doplnil z téhož důvodu, protože Przemek chtěl ještě třetí jméno (úsměv). Nevím, nerad bych nás k někomu přirovnával, tohle příliš neřeším. Spřízněni jsme s různými kapelami spíše jinak, nežli žánrově.  

Vaše skladby nepostrádají pestrost, pořád se v nich něco děje, důraz je kladený na atmosféru, na kytarové kvílení i sólíčka, vyhrávky, prostě není to jedna hluková rychta, ale variabilní a melodická muzika. Snažíte se o to, aby se posluchač nenudil? Co když vám někdo řekne, že tam těchhle věcí máte až moc a že by to někdy chtělo drtit a drtit?

Děkujeme, jsem rád, že ti to tak přijde. Ale jak už jsem řekl, skládání je plynulý přirozený proces a strukturu přizpůsobuji právě tomu, nikoliv snaze o jakoukoli komplikovanost. Navíc si myslím, že leckteré ty skladby jsou poměrně přímočaré, zejména pak ty kratší typu „Crushing the Paradise, Destroying the World“, „Assailing the Holy“ nebo „Inhaling the Nihilism“. Pak je to názor onoho posluchače a jistě najde stovky kapel, které jeho touhy plní.

Kdo si prosadil tu totál old school black´n´rollovou pasáž v „Inhaling the Nihilism“? (úsměv)

Proces skládání byl stejný jako vždy. Ale vlastně nejvíc asi Tomáš tím syrovým bicím partem. (úsměv)

A bez „uhhh“ v „Raped by the Morbid Command“ by to nešlo? (úsměv)

Rozhodně ne, vždyť to tam ještě zdůrazňuji. (smích)

Dá se ještě v black/death metalu přijít s něčím novým, originálním? Nebo je tu jen možnost variovat již dříve použité postupy a nápady? Jak myslíte, že bude tahle muzika vypadat za deset let?

Já osobně nad tím třeba až tak nepřemýšlím, ani o nic takového příliš snahu nemám, ani bych asi s něčím vyloženě novým přijít nedokázal. Je tu možnost přistupovat k materiálu svým způsobem, může jít třeba o určitě charakteristické prstoklady, bicí detaily či cokoliv dalšího, co může nějakou kapelu odlišovat od jiných. Teď mi většina čtenářů Fobie dá pořádně do řepy, ale na rozdíl třeba od thrash metalu cítím obecně v blacku či black/deathu stále určitý potenciál na vývoj. Například v poslední době se objevilo hodně kapel, které přišly s mnohem morbidnější a temnější formou black/deathu (viz

IMPETUOUS RITUAL, TEMPLE NIGHTSIDE a další), a je možné, že se za pár let objeví zase jiná varianta. Kdo ví, těžko předvídat. Každopádně se v tom žánru stále něco děje.

Texty jsou v angličtině, drtivá většina žánrových spřízněnců to tak má taky, ale pak je tu část kapel, které preferují mateřštinu, aby jim jejich fanoušci rozuměli. S vámi si moc lidí na koncertech nezahuláká, nevadí vám to?

Angličtina byla od samého počátku jasná volba, lépe se mi v ní vyjadřují myšlenky obsazené v textu a i to lépe zní. Já myslím, že na koncertech tohoto žánru se celkově příliš texty nehulákají. (smích)

O čem texty jsou? Kladete na ně stejný důraz jako na muziku, nebo je berete jako nutný doplněk? Samozřejmě v nich řvete o tom, co vás baví, zajímá, štve..., ale přikládáte jim 50 % důležitosti?

Texty jsou kombinací několika témat. Některé jsou výdobytkem mého nedobrého osobního rozpoložení v daný okamžik a jsou spíše depresivnějšího vyznění, jiné se trochu navážejí do zaslepených náboženských fanatiků, pro další mě inspirovaly v té době čtené knihy, jež ve mně zanechaly hlubší dojem. Posledními texty se pak váže společná linka zaměřená proti zkázotvornému lidstvu jakožto celku včetně sebe samého. Některé z nich se objevily už i na desce, více ale toto téma bude obsaženo na počinu příštím. Texty jsou samozřejmě jakýmsi vyjádřením sebe sama, o to samé se ale pokouším i skrze hudbu a pokud mám být upřímný, lyrická složka pro mě rozhodně nemá 50% důležitost.

Marku, ty se kromě skládání, hraní a zpěvu věnuješ i psaní o muzice, a není tajemstvím, že právě na těchto stránkách... Jsi řekněme spíše přísnější recenzent... jak bys hodnotil vlastní dílo? Kolik bodů by od Tebe MALLEPHYR dostali? (úsměv)

To je hrozně těžké, hodnotit nějak svoji desku. Vzhledem k tomu, že už je rok hotová a jsem jí absolutně přeposlouchaný, neboť jsem album několikrát poslouchal po každé zvukové úpravě, nacházím na něm věci, kterým bych se příště rád vyhnul. Nevím, bodově... Tak 7/10? Maximálně...

Loni jste si odehráli spoustu koncertů, zahráli na řadě festivalů, letos před DARK FUNERAL a před pár dny pak na dvou štacích v Polsku. Snažíte se oslovovat pořadatele, nebo je to naopak a dostáváte tolik nabídek?

Od začátku se snažíme nikomu nevnucovat, osobně nemám takové jednání kapel rád. Máme mnoho známých i mezi pořadateli různých akcí, tak se třeba rychleji o kapele dozvěděli, ale nikoho přímo neoslovujeme. Nabídky zatím poměrně jsou a my si toho vážíme a jsme za to rádi.

Jak se seběhlo, že jste se objevili před DARK FUNERAL? Považujete si tenhle koncert víc než jiné? Setkali jste se se švédskými muzikanty, nebo byli někde zalezlí a o komunikaci nejevili zájem?

Z původní sestavy tohoto koncertu vypadli DESERTED FEAR a Filip z Obscure Promotion nám posléze zavolal. Musím říct, že mi tato možnost absolutně vyrazila dech, něco nepředstavitelného... Považujeme si každého koncertu, ale samozřejmě se možnost zahrát si před legendami black a death metalu neobjevuje každý den. S DARK FUNERAL jsme se jen pozdravili (a Sinneral vecpal naše CD Lordu Ahrimanovi (smích)), ale s KRISIUN jsme pár slov prohodili a jsou to velmi příjemní lidé.

Stáli byste o turné s nějakou větší kapelou? Je ve vašich možnostech vyjet třeba na 14 dní do zahraničí? Přemýšlíte, že byste si třeba i za účast zaplatili? Myslíte si, že se taková investice může kapele vyplatit?

Tak samozřejmě bychom na nějaké takové tour někdy rádi vyjeli. V našich časových možnostech by to možná bylo, ale s finančními je to v tuhle chvíli horší. Nejsme schopni si zaplatit slot na tour s nějakou velkou zahraniční kapelou, dva z nás jsou zatím studenti, takže těch financí není moc nazbyt. Vyplatit se to určitě může, lze se ukázat mnoha novým lidem v různých zemích, zahrát si před oblíbenými kapelami, podívat se všude možně. Ale nejsem teď schopen říci, jestli na něco takového někdy v případě MALLEPHYR dojde.

Před pár dny jste vyrazili na dva koncerty do Polska. Jak to tam dopadlo? V jakých prostorech jste hráli, s jak kvalitními kapelami? Byly ony štace podobné těm u nás, nebo jste zaregistrovali nějaké rozdíly?

První koncert se konal v Poznani v klubu U Bazyla. Od první chvíle jsme byli ohromeni, skvělý klub, skvělý zvukař, ohromná backstage, velmi příjemná odezva. Zde jsme hráli s ANTHEM, CANCERFAUST a MOLOCH LETALIS a všechno to byly velmi kvalitní spolky. Adam z CANCERFAUST nám následně připravil noční prohlídku Poznaně i s historickým výkladem, to bylo opravdu příjemné. Noc jsme zakončili v baru jménem Kultowy, takže co víc si přát. (smích)
Ve Wroclawi to byla akce, jak řekl sám pořádající Przemek, Česko vs. Polsko. (úsměv) Čtyři české a čtyři polské kapely. Klub Ciemna Strona Miesta byl víc UG než v Poznani, přesto šlo o zázemí velmi příjemné, dostatečná backstage, zvukař schopný a velmi rychlý. Žánrově jsme do spíše death/grindové soupisky příliš nezapadali, odezva nebyla až taková jako v Poznani, i tak šlo o velmi příjemnou atmosféru.
Na obou akcích jsme měli zařízené velmi pěkné ubytování se sprchou a vším potřebným, zejména ve Wroclawi to byl opravdový luxus. V Poznani jsem musel oprášit kolem půl páté ráno základy němčiny, neboť po nás recepční chtěla znovu zaplatit pokoj. Nakonec se ale vše vyřešilo a až na jednoho enormně chrápajícího borce, který s námi spal na pokoji (to jsem jaktěživ neslyšel tohle...), to bylo fajn. Na obou akcích zajištěno jídlo, pití, nic víc nevyžadujeme (v podstatě ani to), takže naprostá spokojenost. Jen škoda, že byla pár dní před konáním zrušena akce ve Štětíně, těšil jsem se, že se podívám k Baltskému moři, ale tak snad se to ještě někdy povede.

Prodávat by měla hlavně muzika, ale říká se to i o obalu. Co znázorňuje kresba na tom vašem?

Interpretaci asi nechám na každém jednotlivci. Jen řeknu, že vhodně propojuje jak název kapely, tak alba.

Autorem je brazilský ilustrátor Rafael Tavares. Jak jste se k němu dostali?

Už v minulosti s ním byl v kontaktu Sinneral, tak jej za tímto účelem oslovil. Jsem rád, že si na nás našel čas.

Jde o kresbu na zakázku, nebo jste obrázek vybírali z hotových prací? Při vší úctě, když jsem si prohlížel jiné Rafaelovy práce, tak mi přišly hezčí...

Je to kresba na zakázku, Rafael dostal k dispozici texty, nějakou přibližnou představu a jinak to bylo spíše na něm. To je otázka vkusu, já nemám určitě projeté všechny Rafaelovy práce, ale ta, kterou vytvořil pro nás, mě zaujala velice.

Proč nemáte na titulce logo?

Protože nebylo kam jej vměstnat, aby nenarušovalo kresbu. Logo je k vidění uvnitř bookletu.

Když jste se rozhodli pro nahrávání, přemýšleli jste dlouho, do jakého studia vyrazit? Rozhodovali jste se mezi více možnostmi? Proč padla volba na KSV Studio?

Nad tím jsme nemuseli přemýšlet vůbec. S Karlem a jeho KSV Studiem jsme měli zkušenost už z nahrávání dva roky starého dema a byli jsme naprosto spokojeni. Všichni se s Sheafraidhem dobře známe, víme, jakým způsobem pracuje, navíc se neustále zlepšuje a neustále studio zdokonaluje, takže výsledné produkty jsou čím dál lepší. Kromě toho je zde zásadní faktor ten, že se nám s ním skvěle spolupracuje, nahrávání probíhá v klidu, bez zbytečných nervů, což je podle mého názoru enormně důležité.
 
Jak si ve studiu dělíte nahrávání kytar? Nahrává každý kytarista to, co hraje na koncertech?

Ano, v některých skladbách se pak nahrává i víc vrstev kytar, než se pak hraje naživo. To bude případ zejména dalšího počinu.

Kolik času jste ve studiu strávili? Byli jste tam vždycky všichni a užívali si jinými muzikanty tak často zmiňovanou nekonečnou párty? (úsměv)

Čistě nahrávání zabralo cca devět dní. Byli jsme tam vždycky skoro všichni, ale za žádnou nekonečnou párty nahrávání rozhodně nepovažuji. Někdy jsme si po náročném dni v noci pár skleniček whisky dali, nebo zašli na dvě pivka do hospody, ale během dne to byla spíše dřina. Navíc o některém z těch víkendů dosahovaly venkovní teploty kolem 40 °C, takže to bylo totální inferno. Spíše bylo důležité se soustředit na samotné nahrávání, aby vše bylo podle představ, na nějaké chlastání a prdelky u toho moc čas nebyl.

Sheafraidh se postaral i o mix a mastering - kolik verzí nahrávky vzniklo, než jste byli spokojení?

Hodně. Na mnoha z nich byly třeba upraveny jen nějaké detaily, ale těch verzí bylo opravdu mnoho a už nám z toho trošku mr*alo ke konci. Na druhou stranu si myslím, že stálo za to se s tím piplat, po zvukové stránce je podle mě deska velmi zdařilá a to právě zejména díky Sheafraidhovi.

Přemýšleli jste o osobě producenta, který by vás třeba v něčem usměrnil, poradil, nebo u nás nikoho takového nevidíte?

Nene, nad tím nepřemýšlíme. Mám vždy poměrně jasnou představu, jak bych chtěl, aby deska zněla, a dohled nad námi má Karel. Myslím, že je to naprosto dostačující.

Myslíte si, že má smysl investovat do zvuku hromadu peněz, nebo případný zvuk made in drahé studio málokdo ocení?

Nemám žádné velké zkušenosti s nahráváním v různých studiích a už vůbec ne velkých a třeba v zahraničí. My jsme se zvukem z KSV Studia spokojeni, takže zatím nemusíme nic takového řešit, plánujeme zde nahrát i další album. Samozřejmě by bylo zajímavé si někdy zkusit nahrávání třeba v Hertz studiu v Polsku, na druhou stranu, když se mi někde líbí, tak nemám moc tendenci cokoliv měnit. Pro mě jsou změny jakéhokoli druhu v tomto ohledu trochu stresující. Když bych vůbec nevěděl, do čeho jdu, jak bude práce probíhat atd., tak bych byl víc nervózní, minimálně zpočátku, a nešlo by to třeba tak, jak bych chtěl. Kdo ví, co bude v budoucnu, každopádně teď nemáme změnu v plánu.

Snad jsme probrali všechno podstatné, ale třeba máte ještě něco důležitého na srdci, tak sem s tím...

Rád bych poděkoval všem za dosavadní přízeň, kterou jsme si v začátcích ani nemohli představit. Tobě, Johane, děkuji za skvělé otázky, myslím, že nic dalšího dodávat netřeba. Už tak jestli to někdo dočetl až sem, tak všechna čest. (úsměv)

RECENZE

www.facebook.com/mallephyr
www.bandzone.cz/mallephyr
www.madlion.eu

 

sdílet
Přečteno: 1041x Autor: Johan | Další články autora
Datum: 4. 12. 2016

FotoGalerie (Počet obrázků: 2)

Diskuze (Počet příspěvků: 0)
celá diskuze » | vložit příspěvek »



Novinky

23. 1. 2017 | Autor: Peťan
Poslechněte si nový song od HAVOK!čtěte zde »

23. 1. 2017 | Autor: Johan
THE BABOON SHOW, punkrocková senzace ze Švédska, přijede zbořit pražské Rock Caféčtěte zde »

23. 1. 2017 | Autor: Johan
WELICORUSS v Českých Budějovicíchčtěte zde »

22. 1. 2017 | Autor: Johan
Velbloud - Mighty Tour 2017čtěte zde »

22. 1. 2017 | Autor: Johan
ROOT mají nový videoklip k songu Black Irisčtěte zde »

21. 1. 2017 | Autor: Johan
Souls of Underworld Parties 7; 17. 3. 2017 - Hudební klub EXIT-USčtěte zde »

21. 1. 2017 | Autor: Johan
BRUTAL GROOVES GRINDING MOVES TOUR 2017čtěte zde »

20. 1. 2017 | Autor: Coornelus
První album SIX DEGREES OF SEPARATION z roku 2002 vyjde pod Pařátem na vinylučtěte zde »

20. 1. 2017 | Autor: Peťan
Norští BLACK MAGIC streamují novou skladbučtěte zde »

19. 1. 2017 | Autor: Coornelus
3.2.2017 vystoupí I AM PENTAGON společně s ANTISOCIAL SKILLS v Olomoucičtěte zde »

další novinky ...

Reklama

flash player not installed

Nejčtenější za 30 dní

15. 1. 2017 | Rozhovory
Ladislav Křížek: Tlupa samozvanců vyrazila dveře, udělala si oheň nahoře v krbu a řekla: „To je náš hrad!“celý článek »

13. 1. 2017 | Recenze
OLYMPIC / Milan Broum – Sprcha celý článek »

31. 12. 2016 | Recenze
MALIGNANT TUMOUR – The Way Of Metallist 1991-2016celý článek »

16. 1. 2017 | Recenze
ROOT – Kärgeräs ~ Return From Oblivioncelý článek »

2. 1. 2017 | Recenze
UMBRTKA – Hlavní strojcelý článek »

28. 12. 2016 | Reporty
SATAN KLAUS FEST 2016, 25. 12. 2016, Volyně - Na Novécelý článek »


Partnerské weby

Fobia Distribution e-shop Metalopolis.net Metal Forever & Metal Man True empress

Reklama